Zpět do obchodu

Registrace

Reklamace - jak postupovat

Reklamace - jak postupovat

 

Záruka na zboží
Záruka na zboží je u Office24h 5 let. Netýká se pouze spotřebního materiálu. Naše zboží prověřujeme a proto mu můžeme důvěřovat!

Vrácení a výměna zboží
Máte právo vrátit nebo vyměnit obdržené zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho obdržení. Zboží musí být nepoužité. Zboží lze vrátit i bez původního obalu. Neplatíte žádnou zpětnou dopravu, zboží si sami odvezeme.Platba za vrácené zboží bude uhrazena do týdne od obdržení zboží na sklad. Ve většině případů však následující pracovní den (technici musí prozkoumat, jetli zboží není poškozeno).

Jak postupovat?
V případě reklamace nebo vrácení zboží nás kontaktujte:

  •  telefonicky na čísle 596 789 334 (v pracovní dny od 6:00 do 14:30)
  • e-mailem na adrese: prodej@kovopraktik.cz
    V případě vrácení zboží nebo odvozu reklamovaného zboží na opravu s vámi domluvíme možnost dopravy zpět k nám na sklad. Pro zboží si ZDARMA přijedeme a odvezeme (abyste neměli další starosti).

Postup pro nejrychlejší zpracování vaší reklamace:

  •  Uveďte prosím údaje, které nám pomoohu identifikovat objednávku a zboží, které reklamujete - jméno a příjmení, společnost telefon, číslo objednávky popřípadě číslo faktury
  • Popište prosím co nejpodrobněji problém
  • Pokud můžete udělejte i fotografie - v takovém případě z 99% Vám posíláme nový díl a nemusíme vozit zpět na sklad - toto zrychlí reklamaci o 7-10 dní
  • Napište Vaši představu řešení reklamace - výměna zboží, vrácení peněz, sleva
  • Dále potřebujeme znát předběžný termín dodání nových dílů - napište si kdy Vám to vyhovuje a my se budeme snažit přizpůsobit
  • Adresa doručení nových dílů, kontakt na přebírajícího (pokud je jiný než v bodě č.1.)
  • Odešlete vše na prodej@kovopraktik.cz
  • Odpověď od našeho pracovníka reklamačního oddělení očekávejte do hodiny (v pracovní době od 9-16h)
    V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vaším zbožím, prosím volejte linku 596 789 334 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: prodej@kovopraktik.cz . Vaše problémy se pokusíme vyřešit obratem v řádu dnů.