Záruka, Servis, Reklamace

 

Záruky

Záruka na zboží je u Kovo Praktik s.r.o. 10 let, netýká se pouze spotřebního materiálu, akumulátorů, apod. Naše zboží prověřujeme a proto mu můžeme důvěřovat!

 

Vrácení a výměna zboží

Máte právo vrátit nebo vyměnit obdržené zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho obdržení v nepoškozeném obalu. 

 

Servis a reklamace

V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, neodkladně prosím volejte naši linku +420 596 789 334 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: prodej@kovopraktik.cz. Vaše problémy řešíme ihned!

 

Zákaznický servis

V případě jakéhokoliv Vašeho dotazu jsme Vám k dispozici od 6.00 do 14.30 hod. každý pracovní den. 

Volejte naši  linku: 596 789 334

 

Formulář pro nahlášení reklamace

V případě, že budete reklamovat dodané zboží, prosím vyplňte reklamační formulář na adrese: https://www.office24h.cz/reklamace-jak-postupovat/?=&retino-portal-3002-url=/cs/portal/iframe/a13f22b4-ed41-41f4-802b-84e15738104f/

Urychlíte tak zpracování a vyřízení Vaší reklamace.

 

Co dělat když...

Obdrželi jste zboží poškozené?

Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Prosím neotálejte a neprodleně nám dejte tuto skutečnost vědet. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být.

Nenašli jste v zásilce fakturu?

To proto, že naše faktury jsou zasílány pouze elektronicky, ale chápeme, že i takto se k Vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Napište nám nebo zatelefonujte, pošleme Vám fakturu obratem.

Chybí některé položky nebo díly?

I sebedokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět.

Nenašli jste návod k montáži?

Návod k montáži a obsluze je přiložen u zboží, jehož charakter si to vyžaduje. Pokud jste jej nedopatřením vyhodili i s obalem, kontaktujte nás na tel.: + 420 596 789 334 nebo e-mailem prodej@kovopraktik.cz. Chybějící návod Vám zašleme obratem.

Nejste spokojeni se zbožím?

Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to! Je to Vaše právo! My se postaráme, abychom vše napravili. Pomůžete nám tak zkvalitnit naše služby. Předem děkujeme. Nevyhazujte obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme navrácení pouze v originálním obalu.