Zpět do obchodu

Registrace

Vše o nákupu

Objednání zboží
Objednávat zboží můžete některým z uvedených způsobů:

Platba za zboží
Můžete si vybrat z těchto platebních možností:

  •  platby na dobírku při předání zboží (dobírka je zcela zdarma)
  • platby předem zálohovou fakturou
  • nebo fakturou se lhůtou splatnosti.
    Při platbě předem zálohovou fakturou, Vám zašleme zálohovou fakturu na plnou hodnotu objednaného zboží včetně DPH. Zálohovou fakturu Vám zašleme e-mailem ve formátu .pdf ihned po zpracování Vaší objednávky. Zboží bude expedováno ihned po přijetí Vaší platby na účet.

Platby na fakturu se lhůtou splatnosti jsou realizovány po posouzení kredibility a stanovení kreditu pro každého jednotlivého zákazníka. O možnosti faktury se lhůtou splatnosti Vás budeme informovat obratem.

Zpracování objednávek
Vaši objednávku po přijetí ihned zpracujeme a e-mailem Vám zašleme potvrzení objednávky včetně dodacích termínů.

Cena dopravy je 0 Kč. K ceně zboží Vám již nebude připočteno žádné balné ani poštovné.

Termín dodání zboží
Každou Vaši objednávku Vám okamžitě potvrdíme včetně dodacího termínu. Pokud Vaši objednávku obdržíme v pracovní dny do 10.00 hod, pak zboží, které je skladem, expedujeme do 24 hod.

Bez nákladů na dopravu zboží 
Náklady na dopravu zboží na Vámi vybranou adresu jsou již v zahrnuty v ceně. Nechceme, abyste měli starosti navíc.

Způsob dodání zboží
Vaše zásilka bude doručena spediční službou DPD nebo TOPTRANS na adresu, kterou si zvolíte. Naši smluvní přepravní dopravci Vám zásilku dodají následující pracovní den, resp. do 24 hod po expedici zboží z našeho skladu. Dopravce Vám zašle informaci o doručení zásilky na Váš telefon, případně e-mail. Doručení probíhá v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin. O speciálních požadavcích na dopravu např. v určitém čase apod. nás prosím informujte. 

Dopravci zboží přepravují pouze na "práh domu" - první hlavní dveře v úrovni vozovky. Pokud budete chtít vynést zboží do patra, pak Vám můžeme nabídnout tuto službu, která je zpoplatněná:

"TOP - COMFORT" doručení zásilky včetně výnosu do patra a aktivní asistencí příjemce - 400 Kč bez DPH.

"TOP - COMFORT Plus" doručení zásilky včetně výnosu do patra bez asistence příjemce - ​800 Kč bez DPH. Tato služba je poskytována pouze ve městech, kde se nachází depo společnosti Toptrans.

"GARANCE DOPOLEDNÍHO DORUČENÍ" - garance dopoledního doručení do 13,00 hod - 500 Kč bez DPH

Záruky

Záruka na zboží je u Office24h 5 let. Naše zboží prověřujeme a proto mu můžeme důvěřovat! Velkou část sortimetnu sami vyrábíme, případně nakupujeme přímo od dovzců či výrobců.

Vrácení a výměna zboží
Máte právo vrátit nebo vyměnit obdržené zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho obdržení. Zboží musí být nepoužité. Zboží lze vrátit i bez původního obalu. Platba za vrácené zboží bude uhrazena do týdne od obdržení zboží na sklad. Ve většině případů však následující pracovní den (technici musí prozkoumat, jetli zboží není poškozeno).

V případě vrácení zboží Vám budeme volat ohledně dopravy zpět k nám na sklad. Pro zboží si zdarma přijedeme a odvezeme (abyste neměli další starosti). Pokud byste nám chtěli přesto zboží poslat sami, pak je potřeba toto domluvit písemně nebo telefonicky a) poštou na adresu KOVO PRAKTIK s.r.o. , Za Šachtou 387/5, Ostrava - Bartovice, 716 00 b) emailem na prodej@kovopraktik.cz c) telefonicky na 596 789 334

Fotografie, vzorky
Fotografie a vzorky jsou na celém webu jen ilustrační.

Servis a reklamace
V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vaším zbožím, prosím volejte linku 596 789 334 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: prodej@kovopraktik.cz . Vaš problémy se pokusíme vyřešit obratem v řádu dnů.

Postup pro nejrychlejší vyřízení reklamace:

  1. Napište Vaše údaje - jméno a příjmení, telefon, číslo objednávky popřípadě číslo faktury
  2. Popište co nejpodrobněji problém
  3. Pokud můžete udělejte i fotografie - v takovém případě z 99% Vám posíláme nový díl a nemusíme vozit zpět na sklad - toto zrychlí reklamaci o 7-10 dní
  4. Napište Vaši představu - výměna, vrácení peněz, sleva
  5. Dále potřebujeme znát předběžný termín dodání nových dílů - napište si kdy Vám to vyhovuje a my se budeme snažit přizpůsobit
  6. Adresa doručení nových dílů, kontakt na přebírajícího (pokud je jiný než v bodě č.1.)
  7. Odešlete vše na prodej@kovopraktik.cz
  8. Odpověď od našeho pracovníka reklamačního oddělení očekávejte do hodiny (v pracovní době od 6-14,30 h)

Ochrana osobních dat
Osobní data, která uvedete při objednání nebo registraci nebudou v žádném případě poskytnuta jiným subjektům.

Kontaktujte nás!
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat!
Tel: 596 789 334
E-mail: prodej@kovopraktik.cz